اندیشمند مشهور دینی پاکستان از توطئه جدید غرب در کشورهای اسلامی خبر داد

پروفسور احمد رفیق اختراز اندیشمندان و پزوهشگران دینی پاکستان نسبت به طرح جدید غرب در ایجاد شک و تردید در احادیث نبوی هشدار داد.

روزنامه جنگ-۲۸ فوریه  
پروفسور احمد رفیق اختراز اندیشمندان و پزوهشگران دینی پاکستان نسبت به طرح جدید غرب در ایجاد شک و تردید در احادیث نبوی هشدار داد.

وی در یک نشست آموزشی و تربیتی در منطقه گوجر خان در حومه شهر راولپندی گفت: غرب با استفاده از خودفروخته گان خود سعی می کند در میان نسل جدید در قبال حقیقت احادیث نبوی شک و شبه ایجاد کند. وی از جامعه علمی و دانشگاهی خواست در قبال این روند جدید از سوی دشمنان اسلام هوشیار باشند.

توضیح: احمد رفیق اختر در سال۱۹۴۱ در گوجرخان در نزدیکی شهر راولپندی به دنیا آمد. وی از اندیشمندان امور دینی پاکستان است و در حوزه علوم احادیث و زندگی نبوی(ع) از صاحب نظران ممتاز در این کشور به شمار می آید. 

این شخصیت علمی در پاکستان که گرایشات عرفانی دارد اکثرا در مراکز دانشگاهی و علمی این کشور در حوزه امور دینی و مذهبی سخنرانی می کند. وی که از اقبال شناسان معروف پاکستان نیز هست، در سخنانش به کرات اشعار فارسی مولوی، سعدی و حافظ را میخواند و علاوه بر ترجمه آن به زبان اردو به تشریح آن نیز می پردازد. گرفتن تسبیح در دست و ذکر صلوات از ویژگی های فردی این اندشمند دینی در پاکستان است. وی مولف ده ها کتاب و مقالات علمی و مذهبی است که به شرح زیر است :

کشف زربار، مقدمه قرآن، جایی که خورشید غروب نمی کند، در آسمان هم راه وجود دارد، پیمان ازل، حجاب بالاخره از بطن برمیخیزد، پس حجاب، حقیقت منتظر، احسن تقویم، علامات، چراغ سر راه، اکتشافات، سفر آخر شب، مطلع آثار، رموز الاهیات، قدیم و احادیث، بست و گشاد، اسلام و عصر حاضر، نقوش سدره جمال، ماورای سراب، سلطان نصیر، انحرافات بنیادی، محضر تخلیق، پیش خدمت رسول، انفس انفاس، مطلع آثار، تهذیب ( تمدن) ناشناس.

کد خبر 11678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =